Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6551
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадченко, Інна Іванівна-
dc.date.accessioned2016-12-23T10:41:28Z-
dc.date.available2016-12-23T10:41:28Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6551-
dc.descriptionОсадченко І. І. Сутність та класифікація тренінгів як занять у вищій школі / Осадченко І. І. // Наукові записки Вінницького державного університету імені Михайла Коцюбинського : зб. наук. пр. – Сер. : Педагогічка і психологія / ред. кол.: М. І. Сметанський (голова) [та ін.]. – Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2009. – Вип. 27. – С. 301–308.uk
dc.description.abstractУ цій статті на основі аналізу існуючих у психолого-педагогічній літературі підходів щодо розуміння сутності та класифікації тренінгів як занять у вищій школі розглядається тренінг як спеціальний вид заняття, як багатофункціональне педагогічне явище, характер якого, зміст та структура визначають його значення та місце у процесі фахової підготовки. Тренінги класифікуються на навчальні (спілкування; професійноважливих якостей та особистісного зростання; мотиваційні; професійно-орієнтаційної та керівної спрямованості учасників) та соціально-психологічні.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries;УДК 37.015.3+159.9.07-
dc.subjectтренінг; навчальний тренінг; класифікація тренінгів; соціально-психологічний тренінг.uk
dc.titleСутність та класифікація тренінгів як занять у вищій школіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст_Осадченко_Сутність_та_класиф_тренінгів....PDF425,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.