Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6551
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Осадченко, Інна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-23T10:41:28Z | - |
dc.date.available | 2016-12-23T10:41:28Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6551 | - |
dc.description | Осадченко І. І. Сутність та класифікація тренінгів як занять у вищій школі / Осадченко І. І. // Наукові записки Вінницького державного університету імені Михайла Коцюбинського : зб. наук. пр. – Сер. : Педагогічка і психологія / ред. кол.: М. І. Сметанський (голова) [та ін.]. – Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2009. – Вип. 27. – С. 301–308. | uk |
dc.description.abstract | У цій статті на основі аналізу існуючих у психолого-педагогічній літературі підходів щодо розуміння сутності та класифікації тренінгів як занять у вищій школі розглядається тренінг як спеціальний вид заняття, як багатофункціональне педагогічне явище, характер якого, зміст та структура визначають його значення та місце у процесі фахової підготовки. Тренінги класифікуються на навчальні (спілкування; професійноважливих якостей та особистісного зростання; мотиваційні; професійно-орієнтаційної та керівної спрямованості учасників) та соціально-психологічні. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | ;УДК 37.015.3+159.9.07 | - |
dc.subject | тренінг; навчальний тренінг; класифікація тренінгів; соціально-психологічний тренінг. | uk |
dc.title | Сутність та класифікація тренінгів як занять у вищій школі | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ст_Осадченко_Сутність_та_класиф_тренінгів....PDF | 425,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.