Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6551
Title: Сутність та класифікація тренінгів як занять у вищій школі
Authors: Осадченко, Інна Іванівна
Keywords: тренінг; навчальний тренінг; класифікація тренінгів; соціально-психологічний тренінг.
Issue Date: 2009
Series/Report no.: ;УДК 37.015.3+159.9.07
Abstract: У цій статті на основі аналізу існуючих у психолого-педагогічній літературі підходів щодо розуміння сутності та класифікації тренінгів як занять у вищій школі розглядається тренінг як спеціальний вид заняття, як багатофункціональне педагогічне явище, характер якого, зміст та структура визначають його значення та місце у процесі фахової підготовки. Тренінги класифікуються на навчальні (спілкування; професійноважливих якостей та особистісного зростання; мотиваційні; професійно-орієнтаційної та керівної спрямованості учасників) та соціально-психологічні.
Description: Осадченко І. І. Сутність та класифікація тренінгів як занять у вищій школі / Осадченко І. І. // Наукові записки Вінницького державного університету імені Михайла Коцюбинського : зб. наук. пр. – Сер. : Педагогічка і психологія / ред. кол.: М. І. Сметанський (голова) [та ін.]. – Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2009. – Вип. 27. – С. 301–308.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6551
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ст_Осадченко_Сутність_та_класиф_тренінгів....PDF425,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.