Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6553
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Возна, Зоя Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-23T11:12:15Z | - |
dc.date.available | 2016-12-23T11:12:15Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Возна З. О. Контекстний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін. – Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського.– 2016.– № 3 (54). – С. 237-242. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6553 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено визначення основних положень контекстного навчання як інноваційної педагогічної технології. Розкривається сутність, особливості використання контекстного навчання в сучасній професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін. Визначені базові форми діяльності, охарактеризованзмістово-процесуальний складник контекстного навчання, наведені приклади контекстного підходу до змісту лекцій та лабораторних занять, способи конструювання імітаційної та соціальної моделей практико-орієнтованого навчання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.134(07); | - |
dc.subject | контекстне навчання | uk |
dc.subject | контекстний підхід | uk |
dc.subject | квазіопрофесійна діяльність | uk |
dc.subject | змістово-процесуальний складник технології | uk |
dc.subject | моделювання професійної діяльності | uk |
dc.title | Контекстний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Історичний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття 3.pdf | 333,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.