Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6553
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВозна, Зоя Олександрівна-
dc.date.accessioned2016-12-23T11:12:15Z-
dc.date.available2016-12-23T11:12:15Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВозна З. О. Контекстний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін. – Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського.– 2016.– № 3 (54). – С. 237-242.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6553-
dc.description.abstractУ статті висвітлено визначення основних положень контекстного навчання як інноваційної педагогічної технології. Розкривається сутність, особливості використання контекстного навчання в сучасній професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін. Визначені базові форми діяльності, охарактеризованзмістово-процесуальний складник контекстного навчання, наведені приклади контекстного підходу до змісту лекцій та лабораторних занять, способи конструювання імітаційної та соціальної моделей практико-орієнтованого навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНауковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134(07);-
dc.subjectконтекстне навчанняuk
dc.subjectконтекстний підхідuk
dc.subjectквазіопрофесійна діяльністьuk
dc.subjectзмістово-процесуальний складник технологіїuk
dc.subjectмоделювання професійної діяльностіuk
dc.titleКонтекстний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплінuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 3.pdf333,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.