Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6553
Title: Контекстний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін
Authors: Возна, Зоя Олександрівна
Keywords: контекстне навчання
контекстний підхід
квазіопрофесійна діяльність
змістово-процесуальний складник технології
моделювання професійної діяльності
Issue Date: 2016
Publisher: Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського.
Citation: Возна З. О. Контекстний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін. – Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського.– 2016.– № 3 (54). – С. 237-242.
Series/Report no.: УДК 371.134(07);
Abstract: У статті висвітлено визначення основних положень контекстного навчання як інноваційної педагогічної технології. Розкривається сутність, особливості використання контекстного навчання в сучасній професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін. Визначені базові форми діяльності, охарактеризованзмістово-процесуальний складник контекстного навчання, наведені приклади контекстного підходу до змісту лекцій та лабораторних занять, способи конструювання імітаційної та соціальної моделей практико-орієнтованого навчання.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6553
Appears in Collections:Історичний факультет

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття 3.pdf333,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.