Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6553
Title: | Контекстний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін |
Authors: | Возна, Зоя Олександрівна |
Keywords: | контекстне навчання контекстний підхід квазіопрофесійна діяльність змістово-процесуальний складник технології моделювання професійної діяльності |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. |
Citation: | Возна З. О. Контекстний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін. – Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського.– 2016.– № 3 (54). – С. 237-242. |
Series/Report no.: | УДК 371.134(07); |
Abstract: | У статті висвітлено визначення основних положень контекстного навчання як інноваційної педагогічної технології. Розкривається сутність, особливості використання контекстного навчання в сучасній професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін. Визначені базові форми діяльності, охарактеризованзмістово-процесуальний складник контекстного навчання, наведені приклади контекстного підходу до змісту лекцій та лабораторних занять, способи конструювання імітаційної та соціальної моделей практико-орієнтованого навчання. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6553 |
Appears in Collections: | Історичний факультет |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття 3.pdf | 333,57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.