Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6560
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадченко, Інна Іванівна-
dc.date.accessioned2016-12-23T12:56:12Z-
dc.date.available2016-12-23T12:56:12Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6560-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу науково-педагогічних джерел охарактеризовано системний підхід до досліджень у галузі дидактики вищої школи. Системний підхід розглядається у контексті конкретнонаукового та дисциплінарного рівнів методології щодо педагогічних досліджень. Такий підхід визначається як сукупність способів, прийомів розгляду процесу навчання у вищій школі з токи зору визначення процесу навчання як системи.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries;УДК [378+37.02]:005-
dc.subjectметодологія педагогічних досліджень; методологічні підходи; дидактика вищої школи; системний підхід.uk
dc.titleХАРАКТЕРИСТИКА СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ ДО ДОСЛІДЖЕНЬ У ГАЛУЗІ ДИДАКТИКИ ВИЩОЇ ШКОЛИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст_Осадченко_Х-ка_систем_підходу_до_дослідж....PDF402,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.