Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6560
Назва: | ХАРАКТЕРИСТИКА СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ ДО ДОСЛІДЖЕНЬ У ГАЛУЗІ ДИДАКТИКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ |
Автори: | Осадченко, Інна Іванівна |
Ключові слова: | методологія педагогічних досліджень; методологічні підходи; дидактика вищої школи; системний підхід. |
Дата публікації: | 2016 |
Серія/номер: | ;УДК [378+37.02]:005 |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі аналізу науково-педагогічних джерел охарактеризовано системний підхід до досліджень у галузі дидактики вищої школи. Системний підхід розглядається у контексті конкретнонаукового та дисциплінарного рівнів методології щодо педагогічних досліджень. Такий підхід визначається як сукупність способів, прийомів розгляду процесу навчання у вищій школі з токи зору визначення процесу навчання як системи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6560 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ст_Осадченко_Х-ка_систем_підходу_до_дослідж....PDF | 402,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.