Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6597
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадченко, Інна Іванівна-
dc.date.accessioned2016-12-26T09:20:39Z-
dc.date.available2016-12-26T09:20:39Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6597-
dc.description13.00.09 – теорія навчання Автореферат дис. ... доктора пед. наук Київ – 2013uk
dc.description.abstractДис. ... доктора пед. наук: 13.00.09 – Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук, Київ, 2013. У дисертації досліджено дидактичні засади застосування технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи. Науково обґрунтовано положення про те, що професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи має реалізовуватися шляхом організації систематичного різноаспектного аналізу професійних ситуацій у навчанні студентів. З’ясовано сутність технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи як спеціально організованої системи інтерактивного навчання студентів, за якої гарантований рівень прогнозованого результату (певний аспект кваліфікаційної підготовки вчителя початкової школи) досягається шляхом аналізу і розв’язання ними широкого спектру педагогічних ситуацій (ситуаційних завдань), характерних для початкової школи. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено розроблену дидактичну модель технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи, дидактичними умовами реалізації якої є: дотримання дидактичних вимог щодо формулювання ситуаційних завдань та формування кейсів; спеціальна організація навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі виконання ситуаційних завдань; психодидактична готовність викладачів до застосування цієї технології навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries;УДК: 371.134+378.147+372-
dc.subjectтехнологія навчання, професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи, метод кейс-стаді, метод аналізу конкретних ситуацій, тренінг.uk
dc.subjectдидактична модель-
dc.subjectдидактична одиниця-
dc.subjectпедагогічна ситуація-
dc.subjectситуаційне завдання-
dc.subjectпсиходидактичні умови-
dc.subjectтехнологія ситуаційного навчання-
dc.subjectінтерактивні методи навчання-
dc.titleТЕХНОЛОГІЯ СИТУАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИuk
dc.typeSynopsisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореф_дис_док_пед_наук_Осадченко.pdf800,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.