Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6597
Title: | ТЕХНОЛОГІЯ СИТУАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
Authors: | Осадченко, Інна Іванівна |
Keywords: | технологія навчання, професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи, метод кейс-стаді, метод аналізу конкретних ситуацій, тренінг. дидактична модель дидактична одиниця педагогічна ситуація ситуаційне завдання психодидактичні умови технологія ситуаційного навчання інтерактивні методи навчання |
Issue Date: | 2013 |
Series/Report no.: | ;УДК: 371.134+378.147+372 |
Abstract: | Дис. ... доктора пед. наук: 13.00.09 – Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук, Київ, 2013. У дисертації досліджено дидактичні засади застосування технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи. Науково обґрунтовано положення про те, що професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи має реалізовуватися шляхом організації систематичного різноаспектного аналізу професійних ситуацій у навчанні студентів. З’ясовано сутність технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи як спеціально організованої системи інтерактивного навчання студентів, за якої гарантований рівень прогнозованого результату (певний аспект кваліфікаційної підготовки вчителя початкової школи) досягається шляхом аналізу і розв’язання ними широкого спектру педагогічних ситуацій (ситуаційних завдань), характерних для початкової школи. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено розроблену дидактичну модель технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи, дидактичними умовами реалізації якої є: дотримання дидактичних вимог щодо формулювання ситуаційних завдань та формування кейсів; спеціальна організація навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі виконання ситуаційних завдань; психодидактична готовність викладачів до застосування цієї технології навчання. |
Description: | 13.00.09 – теорія навчання Автореферат дис. ... доктора пед. наук Київ – 2013 |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6597 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Автореф_дис_док_пед_наук_Осадченко.pdf | 800,03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.