Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6723
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карасєвич, Сергій Анатолійович | - |
dc.date.accessioned | 2017-02-16T15:42:05Z | - |
dc.date.available | 2017-02-16T15:42:05Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імеін Павла Тичини / [гол. ред.: М. Т. Мартинюк]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – В. 2. – 350 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6723 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано структуру готовності майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності в ЗОШ, яка включає критерії: мотиваційно-ціннісний, інтелектуально-пізнавальний, діяльнісно-практичний. Мотиваційно-ціннісний критерій визначаємо як комплекс взаємозв’язаних мотивів майбутнього вчителя до роботи, що проявляється в його відносинах, інтересах в педагогічній діяльності, як сформованість цільових орієнтацій до професійної діяльності, як професійна спрямованість на занятті фізкультурно-спортивною діяльністю (мотиви, інтереси, ціннісні орієнтації, рефлексія особистісного зростання). Інтелектуально-пізнавальний критерій характеризується кількістю і якістю засвоєних знань з комплексу навчальних дисциплін (педагогіка, психологія, група спортивних дисциплін тощо), які є необхідними для підготовки студентів до фізкультурно-спортивної діяльності. Діяльнісно-практичний критерій характеризується сформованою системою педагогічних умінь і навичок, які використовуються майбутнім вчителем у фізкультурно-спортивній діяльності. Кожен критерій характеризується відповідники показниками. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ФОП Жовтий О.О. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.134:796(07); | - |
dc.subject | мотиваційно-ціннісний критерій, | uk |
dc.subject | інтелектуально-пізнавальний критерій, | uk |
dc.subject | діяльнісно-практичний критерій, | uk |
dc.subject | майбутні учителі фізичної культури, | uk |
dc.subject | готовність майбутнього вчителя, | uk |
dc.subject | фізкультурно-спортивна діяльність. | uk |
dc.title | Структура готовності майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності у загальноосвітній школі | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізичного виховання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Struktura_hotovnosti_maibutnikh_uchyteliv_fizychnoi_kultury_do__fizkulturno-sportyvnoi_diialnosti_u_zahalnoosvitnii_shkoli.PDF | 417,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.