Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6723
Title: Структура готовності майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності у загальноосвітній школі
Authors: Карасєвич, Сергій Анатолійович
Keywords: мотиваційно-ціннісний критерій,
інтелектуально-пізнавальний критерій,
діяльнісно-практичний критерій,
майбутні учителі фізичної культури,
готовність майбутнього вчителя,
фізкультурно-спортивна діяльність.
Issue Date: 2016
Publisher: ФОП Жовтий О.О.
Citation: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імеін Павла Тичини / [гол. ред.: М. Т. Мартинюк]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – В. 2. – 350 с.
Series/Report no.: УДК 371.134:796(07);
Abstract: У статті обґрунтовано структуру готовності майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності в ЗОШ, яка включає критерії: мотиваційно-ціннісний, інтелектуально-пізнавальний, діяльнісно-практичний. Мотиваційно-ціннісний критерій визначаємо як комплекс взаємозв’язаних мотивів майбутнього вчителя до роботи, що проявляється в його відносинах, інтересах в педагогічній діяльності, як сформованість цільових орієнтацій до професійної діяльності, як професійна спрямованість на занятті фізкультурно-спортивною діяльністю (мотиви, інтереси, ціннісні орієнтації, рефлексія особистісного зростання). Інтелектуально-пізнавальний критерій характеризується кількістю і якістю засвоєних знань з комплексу навчальних дисциплін (педагогіка, психологія, група спортивних дисциплін тощо), які є необхідними для підготовки студентів до фізкультурно-спортивної діяльності. Діяльнісно-практичний критерій характеризується сформованою системою педагогічних умінь і навичок, які використовуються майбутнім вчителем у фізкультурно-спортивній діяльності. Кожен критерій характеризується відповідники показниками.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6723
Appears in Collections:Факультет фізичного виховання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.