Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6777
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартинюк, Михайло Тадейович-
dc.contributor.authorДекарчук, Марина Вадимівна-
dc.contributor.authorХитрук, Валентин Іванович-
dc.date.accessioned2017-03-23T17:28:30Z-
dc.date.available2017-03-23T17:28:30Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМартинюк М.Т. Системно-галузевий підхід до підготовки вчителів природознавчих дисциплін в умовах неперервної педагогічної освіти/ М.Т. Мартинюк, М.В. Декарчук, В.І. Хитрук // Збірник наукових праць. Серія № 3 Фізика і математика у вищій і середній школі - С.209-216uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6777-
dc.description.abstractВ статті представлено результати проектування дидактичних моделей підготовки вчителів природознавчих дисциплін на основі системно-галузевого підходу в умовах неперервної педагогічної освіти. Дано теоретичне обґрунтування відповідних змін і рекомендацій до проекту “Концепції розвиту неперервної педагогічної освіти”.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;371.134:5-
dc.subjectприродознавча освітаuk
dc.subjectnatural sciences educationuk
dc.subjectмоно - і поліпредметна концепції підготовки вчителівuk
dc.subjectmono- and polysubject concept of teachers traininguk
dc.subjectсистема дидактичних моделей підготовки фахівців-педагогів природничого профілюuk
dc.titleСистемно-галузевий підхід до підготовки вчителів природознавчих дисциплін в умовах неперервної педагогічної освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
41.pdf208,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.