Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6816
Title: | Українознавчий вимір педагогіки В.О. Сухомлинського |
Authors: | Санівський, Олександр Михайлович |
Keywords: | Василь Олександрович Сухомлинський, педагогіка В. Сухомлинського, українознавчий вимір педагогіки В. Сухомлинського, національний образ світу, етноментальність, ідея універсалізму, образ учителя-українознавця, філософські категорії українознавства, концентри українознавства. |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | «Видавництво “Науковий світ”»® |
Citation: | Санівський О. М. Українознавчий вимір педагогіки В. О. Сухомлинського [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Санівський Олександ Михайлович ; Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. - Умань, 2017. - 20 с. |
Series/Report no.: | УДК 37(477)(092)(043.3); |
Abstract: | На основі опублікованих та архівних джерел уточнено періодизацію педагогічної діяльності В. Сухомлинського в українознавчому вимірі, з’ясовано провідні чинники формування особистості відомого педагога; розкрито сутність ключового поняття дослідження «українознавчий вимір педагогіки В. Сухомлинського»; окреслено предметне поле та стрижневий зміст педагогіки В. Сухомлинського як етноформувального чинника; визначено механізми творення українського образу вчителя-українознавця на засадах педагогічної спадщини В. Сухомлинського; розкрито роль педагогіки В. Сухомлинського у контексті запитів освіти ХХІ століття. Педагогічну спадщину вченого розглянуто у контексті концентрів українознавства: «Україна – етнос», «Україна – природа», «Україна – мова», «Україна – нація, держава», «Україна – культура», «Україна – ментальність, доля». |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6816 |
Appears in Collections: | Факультет філології та журналістики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Санівський 1111 Титул.pdf | 570,03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.