Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6849
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДзюбенко, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-04-08T11:03:56Z-
dc.date.available2017-04-08T11:03:56Z-
dc.date.issued2017-04-08-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6849-
dc.description.abstractСтруктуру пізнавально-інтелектуальної компетентності розглядаємо в єдності пізнавально-мотиваційного, інтелектуального і діяльнісно-творчого критеріїв. Пізнавально-мотиваційний критерій втілюється у пізнавальній мотивації майбутнього вчителя. Інтелектуальний критерій реалізує інтелектуальну, рефлексивну та інтеграційну функції. Діяльнісно-творчий критерій забезпечує готовність вирішувати педагогічні задачі, творчо перетворювати їх, аналізуючи власну пізнавально-інтелектуальну діяльність.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;[371.134+37(07)](043.3)-
dc.subjectкритеріїuk
dc.subjectскладuk
dc.subjectкомпетентностіuk
dc.subjectпізнавальноuk
dc.subjectінтелектуальнаuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectВНЗuk
dc.subjectмайбутніuk
dc.subjectвчителіuk
dc.titleКритеріальний склад пізнавально-інтелектуальної компетентності студентів ВНЗuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25.09. (14).pdf209,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.