Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6849
Title: | Критеріальний склад пізнавально-інтелектуальної компетентності студентів ВНЗ |
Authors: | Дзюбенко, Ірина Анатоліївна |
Keywords: | критерії склад компетентності пізнавально інтелектуальна компетентність студенти ВНЗ майбутні вчителі |
Issue Date: | 8-Apr-2017 |
Series/Report no.: | УДК;[371.134+37(07)](043.3) |
Abstract: | Структуру пізнавально-інтелектуальної компетентності розглядаємо в єдності пізнавально-мотиваційного, інтелектуального і діяльнісно-творчого критеріїв. Пізнавально-мотиваційний критерій втілюється у пізнавальній мотивації майбутнього вчителя. Інтелектуальний критерій реалізує інтелектуальну, рефлексивну та інтеграційну функції. Діяльнісно-творчий критерій забезпечує готовність вирішувати педагогічні задачі, творчо перетворювати їх, аналізуючи власну пізнавально-інтелектуальну діяльність. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6849 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
25.09. (14).pdf | 209,24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.