Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6940
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльніцька, Катерина Сергіївна-
dc.contributor.authorКриворучко, Інна Ігорівна-
dc.date.accessioned2017-05-24T12:15:25Z-
dc.date.available2017-05-24T12:15:25Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6940-
dc.description.abstractБазуючись на магістральних положеннях Концепції «Нова школа. Простір освітніх можливостей» [1], у даній роботі пропонується перелік складників (знань, умінь, комунікацій, автономії та відповідальності) ключових та предметних компетентностей, якими має оволодіти майбутній учитель циклу природознавчих дисциплін (зокрема фізики), щоб забезпечити їх викладання на сучасному науковому і методичному рівні на предметній або інтегрованій основі (гімназія), а також в умовах профільного навчання (ліцей).uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectСтандарт вищої освіти, навчальний план, освітньо-професійна програма, компетентності, інтегральна соціально-особистісна компетентністьuk
dc.titleНовій українській школі потрібна нова система підготовки вчителяuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Noviy_ukrainskiy_shkoli_.pdf691,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.