Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6940
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ільніцька, Катерина Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Криворучко, Інна Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-05-24T12:15:25Z | - |
dc.date.available | 2017-05-24T12:15:25Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6940 | - |
dc.description.abstract | Базуючись на магістральних положеннях Концепції «Нова школа. Простір освітніх можливостей» [1], у даній роботі пропонується перелік складників (знань, умінь, комунікацій, автономії та відповідальності) ключових та предметних компетентностей, якими має оволодіти майбутній учитель циклу природознавчих дисциплін (зокрема фізики), щоб забезпечити їх викладання на сучасному науковому і методичному рівні на предметній або інтегрованій основі (гімназія), а також в умовах профільного навчання (ліцей). | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | Стандарт вищої освіти, навчальний план, освітньо-професійна програма, компетентності, інтегральна соціально-особистісна компетентність | uk |
dc.title | Новій українській школі потрібна нова система підготовки вчителя | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Noviy_ukrainskiy_shkoli_.pdf | 691,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.