Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7030
Назва: Етапність та методика навчання композиції майбутнього вчителя образотворчого мистецтва
Автори: Пічкур, Микола Олександрович
Ключові слова: композиція
етапність
методика навчання
майбутній учитель образотворчого мистецтва
Дата публікації: 2016
Серія/номер: 378;
Короткий огляд (реферат): Розкрито методику навчання композиції на ціннісно-орієнтаційному, емоційно-оцінному та процесуально-операційному етапах системи фахової підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва, зокрема, рекомендовано до використання сукупність традиційних, активних та евристичних дидактичних методів, а також наведено фрагмент проведення лекційного заняття й зміст завдань лабораторного практикуму з формальної композиції.
Опис: Пічкур М. О. Етапність та методика навчання композиції майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / М. О. Пічкур // Проблеми підготовки сучасного вчителя : Зб. наук. пр. Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О. І. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – Вип. 13. – Ч. 2. – С. 124-128.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7030
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Navzankompos_staty.pdf435,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.