Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7030
Назва: | Етапність та методика навчання композиції майбутнього вчителя образотворчого мистецтва |
Автори: | Пічкур, Микола Олександрович |
Ключові слова: | композиція етапність методика навчання майбутній учитель образотворчого мистецтва |
Дата публікації: | 2016 |
Серія/номер: | 378; |
Короткий огляд (реферат): | Розкрито методику навчання композиції на ціннісно-орієнтаційному, емоційно-оцінному та процесуально-операційному етапах системи фахової підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва, зокрема, рекомендовано до використання сукупність традиційних, активних та евристичних дидактичних методів, а також наведено фрагмент проведення лекційного заняття й зміст завдань лабораторного практикуму з формальної композиції. |
Опис: | Пічкур М. О. Етапність та методика навчання композиції майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / М. О. Пічкур // Проблеми підготовки сучасного вчителя : Зб. наук. пр. Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О. І. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – Вип. 13. – Ч. 2. – С. 124-128. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7030 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Navzankompos_staty.pdf | 435,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.