Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7036
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтецик, Сергій Павлович-
dc.contributor.authorІльніцька, Катерина Сергіївна-
dc.date.accessioned2017-09-26T06:39:31Z-
dc.date.available2017-09-26T06:39:31Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7036-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз можливості реалізації інтегративного підходу при вивченні майбутніми учителями фізики навчальної дисципліни "Основи сучасної електроніки" шляхом формування навчального матеріалу у формі електронного контенту для дистанційного його засвоєння. Обгрунтовано, що використання студентами дистанційного курсу на основі платформи Google Classroom підвищує ефективність набуття ними переліку компетентностей, якими має оволодіти майбутній учитель фізики (природознавчих дисциплін, згідно з їх переліком в ОПП, щоб забезпечити навчально-виховний процес на рівні вимог Концепції нової української школи.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectІнтегративний підхід, Концепція нової школи, компетентності, електроніка, підготовка учителів фізики, хмарні технології, електронний навчальний курс, педагогічна технологія, інноваційні освітні технології.uk
dc.titleРеалізація інтегративного підходу в процесі вивчення основ сучасної електроніки майбутніми учмтелями фізикиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
realizaciya_integrativnogo_pidhodu.pdf224,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.