Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7110
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБондаренко, Галина Василівна-
dc.date.accessioned2017-10-10T05:00:17Z-
dc.date.available2017-10-10T05:00:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7110-
dc.description.abstractУ статті на основі архівних, маловідомих та опублікованих джерел розкрито організаційні засади діяльності реальних училищ (1872–1917 рр.). Висвітлено умови відкриття реальних училищ та дано характеристику функціонування їх умов. Схарактеризовано питання шкільного життя, які розглядались на педагогічних радах. Представлено становий склад учнів та їх розподіл по віросповіданню. Встановлено, що особливість діяльності реальних училищ полягала в спробі віднайти нові форми навчання, пристосовані до практичних потреб і до набуття технічних знань.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37 (09) (477);-
dc.subjectреальні училищаuk
dc.subjectреальні класиuk
dc.subjectреальна освітаuk
dc.subjectісторія розвиткуuk
dc.subjectнавчальні закладиuk
dc.subjectстатутuk
dc.titleОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ РЕАЛЬНИХ УЧИЛИЩ (1872–1917 рр.)uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Organizaztiyni zasadu.pdf503,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.