Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7110
Назва: | ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ РЕАЛЬНИХ УЧИЛИЩ (1872–1917 рр.) |
Автори: | Бондаренко, Галина Василівна |
Ключові слова: | реальні училища реальні класи реальна освіта історія розвитку навчальні заклади статут |
Дата публікації: | 2017 |
Серія/номер: | УДК 37 (09) (477); |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі архівних, маловідомих та опублікованих джерел розкрито організаційні засади діяльності реальних училищ (1872–1917 рр.). Висвітлено умови відкриття реальних училищ та дано характеристику функціонування їх умов. Схарактеризовано питання шкільного життя, які розглядались на педагогічних радах. Представлено становий склад учнів та їх розподіл по віросповіданню. Встановлено, що особливість діяльності реальних училищ полягала в спробі віднайти нові форми навчання, пристосовані до практичних потреб і до набуття технічних знань. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7110 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Organizaztiyni zasadu.pdf | 503,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.