Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7228
Назва: | ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ |
Інші назви: | ORGANIZATION OF TEACHING PRACTICE IN HIGH SCHOOL AS A FACTOR OF PROFESSIONAL COMPETENCE DEVELOPMENT OF FUTURE FOREIGN LANGUAGES TEACHERS |
Автори: | Безлюдна, Віта Валеріївна |
Ключові слова: | педагогічна практика іноземна мова компетентнісний підхід вища школа |
Дата публікації: | 2017 |
Серія/номер: | УДК 378: 373.5.011.3-051:811; |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджуються особливості організації педагогічної практики у вищій школі на сучасному етапі. В структурі педагогічної практики з іноземної мови автор розглядає підготовчий (ознайомча практика), основний (навчальна практика) і завершальний (стажування) етапи практичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Виявлено, що особливість педагогічної практики полягає в безперервному і послідовному оволодінні студентами професійними вміннями та навичками на основі вимог компетентнісного підходу до рівня підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7228 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Organizacia_ped_praktuku_u_vushi.pdf | 553,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.