Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7243
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Комісаренко, Тетяна Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-01T12:01:34Z | - |
dc.date.available | 2017-11-01T12:01:34Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | 3. Комісаренко Т.М. Гендерний підхід в освіті Англії/ Т.М. Комісаренко // збірник матеріалів І Міжнародної наукової конференції Української асоціації дослідників освіти (11 лютого 2017) / За ред. С.Шудло, О.Заболотної, О.Ковальчук. – Київ – Дрогобич : ТзОВ «Трек-ЛТД», 2017. – С. 73. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7243 | - |
dc.description.abstract | Роздільна освіта дозволяє ефективніше готувати підростаюче покоління до дорослого життя. Звичайно, спільне і роздільне навчання має свої переваги та недоліки. Самі педагоги стверджують, що спільне навчання не дозволяє повноцінно вирішувати багато питань. У роздільному навчанні один із істотних мінусів – «тепличні умови» для дівчаток з завищеною самооцінкою. Але в цілому більшість освітян схиляються до того, що роздільне навчання приносить кращий результат, ніж спільне. Проаналізувавши вищеперераховане та роблячи вибір між роздільним навчанням та спільним, важливо враховувати, що будь-яка приватна англійська школа ставить за мету сформувати сильну та ціленаправлену особистість, незалежно від того, дівчинка це чи хлопчик. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | гендерний підхід | uk |
dc.subject | роздільне навчання | - |
dc.subject | спільне навчання | - |
dc.subject | школа для дівчат | - |
dc.title | Гендерний підхід в освіті Англії | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
УАДО.docx | 18,28 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.