Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7339
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГодованюк, Тетяна Леонідівна-
dc.contributor.authorДубовик, Віталій Васильович-
dc.contributor.authorВозносименко, Дарія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-11-13T17:37:09Z-
dc.date.available2017-11-13T17:37:09Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7339-
dc.description.abstractВ статті зазначається, що у методичній підготовці майбутніх учителів математики значне місце належить математичним дисциплінам, викладання яких повинно бути спрямоване на розвиток у студентів професійних якостей. На прикладі лінійної алгебри обґрунтовано можливість та доцільність використання ІКТ у здійсненні методичної підготовки студентів, в тому числі до здійснення валеологічного супроводу на уроках математики. Доведено, що якісна методична підготовка студентів можлива лише за умови усвідомлення ними зв’язків навчального матеріалу з математичних дисциплін зі шкільним курсом математики.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectметодична підготовкаuk
dc.subjectІКТuk
dc.subjectлінійна алгебраuk
dc.subjectмайбутні вчителі математикиuk
dc.subjectшкільний курс математикиuk
dc.titleІКТ у системі методичної підготовки майбутніх учителів математикиuk
dc.title.alternativeComputerized data technologies' in system of training of the future Mathematics teachersuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IKT_y_sustemi_pidgotovku_vchut.pdf710,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.