Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7420
Title: КОМПОЗИЦІЙНО-МОВЛЕННЄВА ФОРМА «ОПИС» У ТЕКСТАХ ТЕХНІЧНОЇ РЕКЛАМИ
Authors: Ставчук, Наталія Василівна
Keywords: Композиційно-мовленнєва форма
статистичний і динамічний описи
реклама
Issue Date: 2017
Publisher: Умань, ВПЦ "Візаві"
Citation: Ставчук Н. Композиційно-мовленнєва форма «Опис» у текстах технічної реклами/ Н. Ставчук // Збірник наукових праць студентів та молодих учених. – [упор. Т. О. Вінг]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2017. – 226 с. – С. 180 – 187.
Series/Report no.: УДК 37 (082);55
ББК 74Я43;
Abstract: Об’єктом загального мовного аналізу виступає рекламний текст, що належить до текстів масового впливу, які розв’язують комунікативно-прагматичне завдання, спрямоване на забезпечення надійності, тривалості та ефективності процесу комунікації. Процес створення рекламного тексту акумулює в собі значну кількість позамовних факторів, які формуватимуть його мовну організацію. Під час лінгвістичного аналізу рекламних текстів такі екстралінгвістичні параметри, як специфіка рекламованого товару, особливості цільової аудиторії, мета реклами, її функції та категорії, канали розповсюдження тощо потрібно сприймати як іманентні характеристики того чи іншого рекламного тексту. Ці параметри будуть визначати мовне оформлення тексту, ними мотивуватиметься та пояснюватиметься вибір мовних засобів усіх рівнів.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7420
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kompozy`cijno-movlennyeva_forma_«Opy`s»_u_tekstax_texnichnoyi_reklamy`.pdf147,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.