Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7481
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтецик, Сергій Павлович-
dc.contributor.authorІльніцька, Катерина Сергіївна-
dc.date.accessioned2017-11-21T07:28:10Z-
dc.date.available2017-11-21T07:28:10Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7481-
dc.description.abstractУ статті розглянуті переваги та недоліки використання дистанційної форми навчання в умовах сучасного реформування освіти в Україні; на основі досвіду використання освітньої платформи Google Classroom представлено її можливості як ефективного засобу організації дистанційного навчання для підготовки майбутніх учителів фізики.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectЗасоби дистанційного навчання, Реформування освіти, змішане навчання, платформа Google Classroomuk
dc.titleДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dosvid_vukorystannya_zasobiv.pdf834,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.