Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7481
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стецик, Сергій Павлович | - |
dc.contributor.author | Ільніцька, Катерина Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-21T07:28:10Z | - |
dc.date.available | 2017-11-21T07:28:10Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7481 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуті переваги та недоліки використання дистанційної форми навчання в умовах сучасного реформування освіти в Україні; на основі досвіду використання освітньої платформи Google Classroom представлено її можливості як ефективного засобу організації дистанційного навчання для підготовки майбутніх учителів фізики. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | Засоби дистанційного навчання, Реформування освіти, змішане навчання, платформа Google Classroom | uk |
dc.title | ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dosvid_vukorystannya_zasobiv.pdf | 834,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.