Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7489
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Краснобокий, Юрій Миколайович | - |
dc.contributor.author | Ткаченко, Ігор Анатолійович | - |
dc.contributor.author | Ільніцька, Катерина Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-21T09:40:14Z | - |
dc.date.available | 2017-11-21T09:40:14Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7489 | - |
dc.description.abstract | У статті показано, що метод моделювання, широке застосування якого найбільш характерне для природничих наук, є необхідною умовою їх інтеграції. Необхідність застосування методу моделювання в освітній галузі "природознавство" очевидна у зв"язку зі складністю і комплексністю цієї предметної галузі. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | Інтеграція природничо-наукової освіти, "гуманітаризація освіти", метод моделювання | uk |
dc.title | Інтеграція природничо-наукових знань - шлях до посилення фундаментальної підготовки майбутніх учителів фізики | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Integraciya_prirodnucho-naukovih_znan.pdf | 178,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.