Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7542
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБевзюк, Марина Сергіївна-
dc.date.accessioned2017-11-21T21:38:45Z-
dc.date.available2017-11-21T21:38:45Z-
dc.date.issued2016-12-23-
dc.identifier.citationАктуальные научные исследования в современном мире выпуск 12 (20) Часть 4. Декабрь 2016 г. – С. 24-29 (г. Переяслав-Хмельницкий).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7542-
dc.description.abstractУ статті розкрито методологічні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з батьками в умовах інклюзивного навчання, висвітлюється роль вчителя та батьків в розвитку учнів з особливими освітніми потребами. Автор досліджує методологічні засади готовності учителя початкових класів до взаємодії з батьками в умовах інклюзивного навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherАктуальные научные исследования в современном мире выпуск 12 (20) Часть 4. Декабрь 2016 г.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134:376;-
dc.subjectінклюзія, інклюзивна освіта, дитина з особливими потребами, підготовка вчителя.uk
dc.titleМЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВЗАЄМОДІЇ З БАТЬКАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ .pdf556,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.