Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7542
Title: МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВЗАЄМОДІЇ З БАТЬКАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
Authors: Бевзюк, Марина Сергіївна
Keywords: інклюзія, інклюзивна освіта, дитина з особливими потребами, підготовка вчителя.
Issue Date: 23-Dec-2016
Publisher: Актуальные научные исследования в современном мире выпуск 12 (20) Часть 4. Декабрь 2016 г.
Citation: Актуальные научные исследования в современном мире выпуск 12 (20) Часть 4. Декабрь 2016 г. – С. 24-29 (г. Переяслав-Хмельницкий).
Series/Report no.: УДК 371.134:376;
Abstract: У статті розкрито методологічні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з батьками в умовах інклюзивного навчання, висвітлюється роль вчителя та батьків в розвитку учнів з особливими освітніми потребами. Автор досліджує методологічні засади готовності учителя початкових класів до взаємодії з батьками в умовах інклюзивного навчання.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7542
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ .pdf556,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.