Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7542
Title: | МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВЗАЄМОДІЇ З БАТЬКАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ |
Authors: | Бевзюк, Марина Сергіївна |
Keywords: | інклюзія, інклюзивна освіта, дитина з особливими потребами, підготовка вчителя. |
Issue Date: | 23-Dec-2016 |
Publisher: | Актуальные научные исследования в современном мире выпуск 12 (20) Часть 4. Декабрь 2016 г. |
Citation: | Актуальные научные исследования в современном мире выпуск 12 (20) Часть 4. Декабрь 2016 г. – С. 24-29 (г. Переяслав-Хмельницкий). |
Series/Report no.: | УДК 371.134:376; |
Abstract: | У статті розкрито методологічні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з батьками в умовах інклюзивного навчання, висвітлюється роль вчителя та батьків в розвитку учнів з особливими освітніми потребами. Автор досліджує методологічні засади готовності учителя початкових класів до взаємодії з батьками в умовах інклюзивного навчання. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7542 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ .pdf | 556,97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.