Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7548
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВінг, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2017-11-22T08:27:42Z-
dc.date.available2017-11-22T08:27:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВінг Тетяна НЕЙМІНГ АЛКОГОЛЬНИХ НАПОЇВ В УКРАЇНСЬКІЙ ТА АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ: ЛІНГВОКОГНІТИВНИЙ АСПЕКТ / Т.Вінг // Трансформації в українській освіті і наукових дослідженнях: світовий контекст : матеріали міжнародної наукової конференції, 25-26 травня 2017 р., М.Умань : ВПЦ "Візаві", 2017. - Ч.1. - С. 59-62uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7548-
dc.description.abstractЙдеться про неймінг як процес та результат професійного cтворення комерційно релевантної назви, що виступає сучасною проекцією ономасіології «в умовах домінуючої в мовознавстві з кінця XX століття комунікативно-функціональної парадигми»uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk
dc.subjectнеймінгuk
dc.subjectнеймuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectсемонемікаuk
dc.subjectстратегії неймінгуuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectназваuk
dc.subjectмаркетингове ім'яuk
dc.titleНЕЙМІНГ АЛКОГОЛЬНИХ НАПОЇВ В УКРАЇНСЬКІЙ ТА АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ: ЛІНГВОКОГНІТИВНИЙ АСПЕКТuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Neiming_alkogolnyh_napoiv.pdf227,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.