Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7548
Title: НЕЙМІНГ АЛКОГОЛЬНИХ НАПОЇВ В УКРАЇНСЬКІЙ ТА АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ: ЛІНГВОКОГНІТИВНИЙ АСПЕКТ
Authors: Вінг, Тетяна Олександрівна
Keywords: неймінг
нейм
брендинг
семонеміка
стратегії неймінгу
ринок
назва
маркетингове ім'я
Issue Date: 2017
Publisher: ВПЦ "Візаві"
Citation: Вінг Тетяна НЕЙМІНГ АЛКОГОЛЬНИХ НАПОЇВ В УКРАЇНСЬКІЙ ТА АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ: ЛІНГВОКОГНІТИВНИЙ АСПЕКТ / Т.Вінг // Трансформації в українській освіті і наукових дослідженнях: світовий контекст : матеріали міжнародної наукової конференції, 25-26 травня 2017 р., М.Умань : ВПЦ "Візаві", 2017. - Ч.1. - С. 59-62
Abstract: Йдеться про неймінг як процес та результат професійного cтворення комерційно релевантної назви, що виступає сучасною проекцією ономасіології «в умовах домінуючої в мовознавстві з кінця XX століття комунікативно-функціональної парадигми»
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7548
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Neiming_alkogolnyh_napoiv.pdf227,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.