Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7556
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарматюк, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2017-11-22T11:55:53Z-
dc.date.available2017-11-22T11:55:53Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГарматюк, О. В. Прихована реклама як засіб стимулювання збуту / О. В. Гарматюк // Економіка та управління в ХХІ ст.: виклики та перспективи розвитку : матер. Міжнародної наук.-практ. конф., 18-19 травня 2017 р., м. Умань / за ред. д. е. н., проф. О. Г. Чирви. – Умань : Видавець «Сочінський М. М.», 2017. – С. 180-182uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7556-
dc.description.abstractСьогодні рекламується велика кількість товарів та послуг, люди втомлюються від такого потоку інформації й тому намагаються його не помічати. Тому, як альтернатива впровадження товарів і послуг у розуми споживачів, з’явилася, так звана, прихована реклама.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУманський державний педагогічний університет імені Павла Тичиниuk
dc.subjectРекламаuk
dc.subjectСтимулюванняuk
dc.subjectприхована рекламаuk
dc.subjectЗбутuk
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ПРИХОВАНОЇ РЕКЛАМИ ЯК ЗАСОБУ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
garmat.pdf791,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.