Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7556
Title: ВИКОРИСТАННЯ ПРИХОВАНОЇ РЕКЛАМИ ЯК ЗАСОБУ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ
Authors: Гарматюк, Олена Валентинівна
Keywords: Реклама
Стимулювання
прихована реклама
Збут
Issue Date: 2017
Publisher: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Citation: Гарматюк, О. В. Прихована реклама як засіб стимулювання збуту / О. В. Гарматюк // Економіка та управління в ХХІ ст.: виклики та перспективи розвитку : матер. Міжнародної наук.-практ. конф., 18-19 травня 2017 р., м. Умань / за ред. д. е. н., проф. О. Г. Чирви. – Умань : Видавець «Сочінський М. М.», 2017. – С. 180-182
Abstract: Сьогодні рекламується велика кількість товарів та послуг, люди втомлюються від такого потоку інформації й тому намагаються його не помічати. Тому, як альтернатива впровадження товарів і послуг у розуми споживачів, з’явилася, так звана, прихована реклама.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7556
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
garmat.pdf791,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.