Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7603
Title: | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО СТВОРЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
Authors: | Осадченко, Тетяна Михайлівна |
Keywords: | здоров’язбережувальне середовище початкової школи здоров’язбережувальна компетентність майбутнього вчителя початкової школи модель педагогічні умови професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи |
Issue Date: | 2017 |
Citation: | Осадченко Т.М. Підготовка майбутнього вчителя до створення здоров'язбережувального середовища початкової школи : дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.04 / Осадченко Тетяни Михайлівни. - Житомир, 2017. - 251 с. |
Abstract: | Осадченко Т. М. Підготовка майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи. – На правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомир, 2017. Дисертаційну роботу присвячено дослідженню проблеми підготовки майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи. Виявлено стан розробленості досліджуваної проблеми в науковій літературі та освітній практиці, визначено термінологічний апарат дослідження. Визначено структуру здоров’язбережувального середовища початкової школи, зміст та напрями діяльності вчителя з його створення. Виокремлено компоненти і критерії, показники та рівні сформованості здоров’язбережувальної компетентності визначеного напряму. Експериментально підтверджено ефективність розробленої моделі підготовки майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи та педагогічних умов її реалізації. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7603 |
Appears in Collections: | Факультет фізичного виховання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Disertatsíya_Osadchenko_T_M_.pdf | 1,98 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.