Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7603
Title: ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО СТВОРЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Authors: Осадченко, Тетяна Михайлівна
Keywords: здоров’язбережувальне середовище початкової школи
здоров’язбережувальна компетентність майбутнього вчителя початкової школи
модель
педагогічні умови
професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи
Issue Date: 2017
Citation: Осадченко Т.М. Підготовка майбутнього вчителя до створення здоров'язбережувального середовища початкової школи : дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.04 / Осадченко Тетяни Михайлівни. - Житомир, 2017. - 251 с.
Abstract: Осадченко Т. М. Підготовка майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи. – На правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомир, 2017. Дисертаційну роботу присвячено дослідженню проблеми підготовки майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи. Виявлено стан розробленості досліджуваної проблеми в науковій літературі та освітній практиці, визначено термінологічний апарат дослідження. Визначено структуру здоров’язбережувального середовища початкової школи, зміст та напрями діяльності вчителя з його створення. Виокремлено компоненти і критерії, показники та рівні сформованості здоров’язбережувальної компетентності визначеного напряму. Експериментально підтверджено ефективність розробленої моделі підготовки майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи та педагогічних умов її реалізації.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7603
Appears in Collections:Факультет фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertatsíya_Osadchenko_T_M_.pdf1,98 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.