Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7634
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДзюбенко, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-11-24T11:47:33Z-
dc.date.available2017-11-24T11:47:33Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСтановлення вчителя забезпечується постійним удосконаленням його компетентностей.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7634-
dc.description.abstractВиділені критерії та показники пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів у процесі вивчення дисциплін педагогічного циклу взаємопов’язані і взаємообумовлені, проте ступінь їх впливу на становлення компетентності динамічний, і змінюється відповідно до етапу становлення пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів і рівня її сформованості.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань: ФОП Жовтий, 2017. – 116с.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378: 371.134;-
dc.subjectпізнавально-інтелектуальна та педагогічна компетентність є взаємозалежними та взаємообумовленими.uk
dc.subjectпізнавально-інтелектуальнаuk
dc.subjectпедагогічна компетентністьuk
dc.subjectдисциплін педагогічного циклуuk
dc.titleКОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Документ Microsoft Word (2).pdf186,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.