Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7634
Title: | КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ |
Authors: | Дзюбенко, Ірина Анатоліївна |
Keywords: | пізнавально-інтелектуальна та педагогічна компетентність є взаємозалежними та взаємообумовленими. пізнавально-інтелектуальна педагогічна компетентність дисциплін педагогічного циклу |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Умань: ФОП Жовтий, 2017. – 116с. |
Citation: | Становлення вчителя забезпечується постійним удосконаленням його компетентностей. |
Series/Report no.: | УДК 378: 371.134; |
Abstract: | Виділені критерії та показники пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів у процесі вивчення дисциплін педагогічного циклу взаємопов’язані і взаємообумовлені, проте ступінь їх впливу на становлення компетентності динамічний, і змінюється відповідно до етапу становлення пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів і рівня її сформованості. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7634 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Документ Microsoft Word (2).pdf | 186,36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.