Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7664
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубовик, Віталій Васильович-
dc.date.accessioned2017-11-25T17:14:27Z-
dc.date.available2017-11-25T17:14:27Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДубовик В.В. Сутність та види інформаційно-комунікаційних технологій навчання/В.В. Дубовик //Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О.І. (гол.ред) та ін.]. – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2017.–№15.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7664-
dc.description.abstractУ статті розкрито актуальність впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в сучасний освітній процес. Висвітлено різні підходи до визначення поняття «інформаційно-комунікаційні технології» на різних етапах інформатизації суспільства. Описано основні категорії на базі яких організовується система електронного навчання, а саме: електронні навчальні матеріали, комп’ютерні тестові системи, системи управляння навчанням. Наведено класифікацію засобів інформаційно-комунікаційних технологій. Розглянуто окремі види інформаційно-комунікаційних технологій.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.091.3;-
dc.subjectінформатизація суспільстваuk
dc.subjectтехнології навчанняuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectзасоби ІКТuk
dc.subjectвиди ІКТuk
dc.titleСУТНІСТЬ ТА ВИДИ ІННОВАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dubovyk_VV_statja.pdf173,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.