Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7671
Title: Форми освітньо-просвітницької діяльності вітчизняних есперантистів (20-ті – середина 30-х рр. ХХ ст.)
Authors: Клименко, Юлія Анатоліївна
Keywords: есперанто, есперанто-рух, форми освітньо-просвітницької діяльності есперантистів, есперанто-курси, гуртки, лекції, доповіді, консультації.
Issue Date: 2017
Publisher: ФОП Жовтий О.О.
Citation: 1. Клименко Ю. А. Форми освітньо-просвітницької діяльності вітчизняних есперантистів (20-ті – середина 30-х рр. ХХ ст.) / Ю. А. Клименко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини/ [ред. кол. Безлюдний О.І. (гол.ред.) та інші]. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2017. – Випуск 56. – 335 с.
Series/Report no.: ББК 74.20я5 УДК 371 (06) п 86;
Abstract: У статті схарактеризовано форми освітньо-просвітницької діяльності вітчизняних есперантистів у 20-х – на початку 30-х років ХХ століття. Автором з’ясовано, що незважаючи на ключову спрямованість есперанто-руху в той чи той період (від популяризації мови есперанто на перших етапах до практичного використання есперанто як засобу міжнародного спілкування), освітньо-просвітницьку діяльність організовували переважно через різноманітні організаційні форми: есперанто-курси, гуртки, лекції, доповіді, консультації, школи, технікуми, вищі навчальні заклади та інші педагогічні форми.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7671
ISSN: 2307-4922
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
formi_prosvitnytskoi_diyalnosti_vitchyznyanyh_esperantystiv_pdf..pdf269,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.