Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7833
Назва: | МОДЕРНІЗАЦІЯ ЗМІСТУ МОВНОЇ ОСВІТИ У ВНЗ ВІДПОВІДНО ДО КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ПАРАДИГМИ |
Автори: | Маслюк, Катерина Анатоліївна |
Ключові слова: | професійна компетентність компетентнісне навчання модернізація мовної освіти учитель-філолог тенденція варіативності вищої освіти освітні стандарти |
Дата публікації: | 28-лис-2017 |
Бібліографічний опис: | Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М.Т. Мартинюк]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2017. – вип.. 2, Ч. 2 – 81-93с. |
Серія/номер: | УДК 378.016:811.161.2; |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено формування професійної компетентності майбутніх вчителів-філологів, що визначається як складний процес, під час якого набуваються компетенції, що включають отримані знання, набуті вміння, навички з фундаментальних і спеціальних філологічних дисциплін. Висвітлено досвід, способи мислення, цінності, інтереси, прагнення, спроможність відповідати за прийняті рішення у процесі професійної діяльності, що виявляється у здатності фахівця професійно діяти згідно з визначеними державою освітніми стандартами, виявляти особистісний педагогічний імідж і демонструвати професійні характеристики. Доведено, що ефективне формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів забезпечується, насамперед, оновленням змісту професійно- орієнтованих навчальних дисциплін. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7833 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Маслюк К.А Statya..pdf | 444,72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.