Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7868
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дудник, Наталка Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-28T21:16:17Z | - |
dc.date.available | 2017-11-28T21:16:17Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7868 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто погляди вчених на поняття професійно-етичної компетентності та її формування у майбутніх менеджерів освіти. Уточнено сутність базових дефініцій: «менеджер», «менеджер освіти», «компетентність», «професійно-етична компетентність». Розкрито сутність та зміст професійно-етичної компетентності менеджерів освіти, обґрунтовано її структурні компоненти: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісний та особистісний. Доведено, що формування професійно-етичної компетентності майбутніх менеджерів освіти потрібно розглядати як специфічний вид індивідуального розвитку, забезпечувати здатність до ціннісної орієнтації та саморегуляції. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 378.24.07:174; | - |
dc.subject | менеджер, менеджер освіти, компетентність, професійно-етична компетентність | uk |
dc.title | ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНО-ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття Дудник сільська школа 2017.pdf | 172,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.