Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7868
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудник, Наталка Василівна-
dc.date.accessioned2017-11-28T21:16:17Z-
dc.date.available2017-11-28T21:16:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7868-
dc.description.abstractУ статті розглянуто погляди вчених на поняття професійно-етичної компетентності та її формування у майбутніх менеджерів освіти. Уточнено сутність базових дефініцій: «менеджер», «менеджер освіти», «компетентність», «професійно-етична компетентність». Розкрито сутність та зміст професійно-етичної компетентності менеджерів освіти, обґрунтовано її структурні компоненти: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісний та особистісний. Доведено, що формування професійно-етичної компетентності майбутніх менеджерів освіти потрібно розглядати як специфічний вид індивідуального розвитку, забезпечувати здатність до ціннісної орієнтації та саморегуляції.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.24.07:174;-
dc.subjectменеджер, менеджер освіти, компетентність, професійно-етична компетентністьuk
dc.titleЗМІСТ ТА СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНО-ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Дудник сільська школа 2017.pdf172,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.