Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7888
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарченко, Надія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-11-29T07:22:53Z-
dc.date.available2017-11-29T07:22:53Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7888-
dc.description.abstractСинергетичний підхід – методологічна орієнтація в пізнавальній і практичний діяльності організації шкільної освіти, що передбачає застосування сукупності методів у дослідженні та управлінні відкритими нелінійними системами. Розгляд наукових позицій Г.Костюка крізь призму синергетичного підходу дозволяє зауважити, що вчений вважав індивідуальний розвиток особистості учня показником впливу на нього суспільного і навчального середовища.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 159.922.736.3;-
dc.relation.ispartofseriesХарченко Н. А. Синергетичний підхід у дослідженні Г. С. Костюком вікових особливостей учня / Харченко Н. А. // Вісник Національного університету оборони України. – 2017. Вісник Національного університету оборони України. Зб-к наук. праць. – К.: НУОУ,2017. – Вип. 1 (48). – 285 с. С. 218-223;-
dc.subjectСинергіяuk
dc.subjectГ.С.Костюкuk
dc.subjectпідхідuk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectучняuk
dc.subjectсистемаuk
dc.titleСинергетичний підхід у дослідженні Г. С. Костюком вікових особливостей учняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
харченко_стат.pdf510,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.