Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7888
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Харченко, Надія Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-29T07:22:53Z | - |
dc.date.available | 2017-11-29T07:22:53Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7888 | - |
dc.description.abstract | Синергетичний підхід – методологічна орієнтація в пізнавальній і практичний діяльності організації шкільної освіти, що передбачає застосування сукупності методів у дослідженні та управлінні відкритими нелінійними системами. Розгляд наукових позицій Г.Костюка крізь призму синергетичного підходу дозволяє зауважити, що вчений вважав індивідуальний розвиток особистості учня показником впливу на нього суспільного і навчального середовища. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 159.922.736.3; | - |
dc.relation.ispartofseries | Харченко Н. А. Синергетичний підхід у дослідженні Г. С. Костюком вікових особливостей учня / Харченко Н. А. // Вісник Національного університету оборони України. – 2017. Вісник Національного університету оборони України. Зб-к наук. праць. – К.: НУОУ,2017. – Вип. 1 (48). – 285 с. С. 218-223; | - |
dc.subject | Синергія | uk |
dc.subject | Г.С.Костюк | uk |
dc.subject | підхід | uk |
dc.subject | особистість | uk |
dc.subject | учня | uk |
dc.subject | система | uk |
dc.title | Синергетичний підхід у дослідженні Г. С. Костюком вікових особливостей учня | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
харченко_стат.pdf | 510,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.