Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7888
Title: Синергетичний підхід у дослідженні Г. С. Костюком вікових особливостей учня
Authors: Харченко, Надія Анатоліївна
Keywords: Синергія
Г.С.Костюк
підхід
особистість
учня
система
Issue Date: 2017
Series/Report no.: УДК 159.922.736.3;
Харченко Н. А. Синергетичний підхід у дослідженні Г. С. Костюком вікових особливостей учня / Харченко Н. А. // Вісник Національного університету оборони України. – 2017. Вісник Національного університету оборони України. Зб-к наук. праць. – К.: НУОУ,2017. – Вип. 1 (48). – 285 с. С. 218-223;
Abstract: Синергетичний підхід – методологічна орієнтація в пізнавальній і практичний діяльності організації шкільної освіти, що передбачає застосування сукупності методів у дослідженні та управлінні відкритими нелінійними системами. Розгляд наукових позицій Г.Костюка крізь призму синергетичного підходу дозволяє зауважити, що вчений вважав індивідуальний розвиток особистості учня показником впливу на нього суспільного і навчального середовища.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7888
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
харченко_стат.pdf510,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.