Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7897
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКороль, Інна Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-11-29T08:14:12Z-
dc.date.available2017-11-29T08:14:12Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКороль І. В. Впровадження логістичного підходу у маркетингову стратегію підприємства / І. В. Король // Науковий вісник Одеського національного університету імені І.І. Мечникова. Серія «Економіка». Том 22 Випуск 4(57). – Одеса : ФОП Головко О.А., 2017 – С. 79-83uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7897-
dc.description.abstractВ статті описано концепцію логістичної стратегії ощадливого виробництва. Досліджено вплив логістичної системи на ефективність стратегії маркетингу на прикладі ПАТ «Монфарм». Побудовано кореляційно-регресійну модель залежності ефективності маркетингової стратегії досліджуваного підприємства від результатів логістичної діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisher«Вісник Одеського національного університету. Економіка»uk
dc.subjectстратегія, маркетингова стратегія, логістичне управління, ощадливе виробництво, АВС-аналізuk
dc.titleВПРОВАДЖЕННЯ ЛОГІСТИЧНОГО ПІДХОДУ У МАРКЕТИНГОВУ СТРАТЕГІЮ ПІДПРИЄМСТВАuk
dc.title.alternativeВНЕДРЕНИЕ ЛОГИСТИЧЕСКОГО ПОДХОДА В МАРКЕТИНГОВОЙ СТРАТЕГИИ ПРЕДПРИЯТИЯuk
dc.title.alternativeIMPLEMENTATION OF LOGISTIC APPROACH IN THE MARKETING STRATEGY OF THE ENTERPRISEuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.