Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7897
Title: ВПРОВАДЖЕННЯ ЛОГІСТИЧНОГО ПІДХОДУ У МАРКЕТИНГОВУ СТРАТЕГІЮ ПІДПРИЄМСТВА
Other Titles: ВНЕДРЕНИЕ ЛОГИСТИЧЕСКОГО ПОДХОДА В МАРКЕТИНГОВОЙ СТРАТЕГИИ ПРЕДПРИЯТИЯ
IMPLEMENTATION OF LOGISTIC APPROACH IN THE MARKETING STRATEGY OF THE ENTERPRISE
Authors: Король, Інна Володимирівна
Keywords: стратегія, маркетингова стратегія, логістичне управління, ощадливе виробництво, АВС-аналіз
Issue Date: 2017
Publisher: «Вісник Одеського національного університету. Економіка»
Citation: Король І. В. Впровадження логістичного підходу у маркетингову стратегію підприємства / І. В. Король // Науковий вісник Одеського національного університету імені І.І. Мечникова. Серія «Економіка». Том 22 Випуск 4(57). – Одеса : ФОП Головко О.А., 2017 – С. 79-83
Abstract: В статті описано концепцію логістичної стратегії ощадливого виробництва. Досліджено вплив логістичної системи на ефективність стратегії маркетингу на прикладі ПАТ «Монфарм». Побудовано кореляційно-регресійну модель залежності ефективності маркетингової стратегії досліджуваного підприємства від результатів логістичної діяльності.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7897
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.