Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7900
Title: Маркетинові комунікації
Authors: Король, Інна Володимирівна
Keywords: маркетингові комунікації, реклама, PR, прямий маркетинг, стимулювання збуту
Issue Date: 2017
Publisher: ВПЦ «Візаві»
Citation: Маркетинові комунікації: навчально-методичний посібник/ Укл. І. В. Король. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2017. – 154 с.
Abstract: У посібнику висвітлюється навчальний матеріал, який забезпечує теоретичне вивчення та опанування навичок практичної роботи у сфері маркетингових комунікацій. Розглядається сутність маркетингової політики комунікацій та особливості їх організації, класифікація та системи маркетингових комунікацій. Охарактеризовані та всебічно розглянуті такі аспекти маркетингових комунікацій як реклама і рекламна діяльність; стимулювання збуту; процес і засоби стимулювання; мерчандайзинг; персональний продаж; прямий маркетинг; механізм проведення презентацій; паблік рілейшнз. Навчальний посібник написано з урахуванням світового та вітчизняного досвіду. Він призначається для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, менеджерів і маркетологів, та тих практичних працівників, чия діяльність пов'язана з торгівлею та здійсненням комунікацій.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7900
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.