Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7904
Title: МАРКЕТИНГ РОЗКОШІ: ПРИНЦИПИ ПОБУДОВИ УСПІШНОГО ЛЮКСОВОГО БРЕНДУ
Authors: Король, Інна Володимирівна
Keywords: товари розкоші, люксові товари, ринок розкоші, маркетинг розкоші, бренд, бренд-менеджмент.
Issue Date: 2016
Citation: 3. Король І.В. Маркетинг розкоші: принципи побудови успішного люксового бренду / Король І.В. // Глобальні та національні проблеми економіки –№ 11. – 2016. ¬ – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://global-national.in.ua/issue-11-2016/19-vipusk-11-cherven-2016-r/2130-korol-i-v-marketing-rozkoshi-printsipi-pobudovi-uspishnogo-lyuksovogo-brendu
Abstract: У статті проведено аналіз змісту поняття «ринок розкоші». Наведено основні закони маркетингу, що діють на люксовому ринку. Висвітлено типологізацію товарів класу люкс. Виділено основні принципи бренд-менеджменту щодо товарів розкоші. Представлено компанії-лідери за обсягами реалізації люксо- вих товарів у світі.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7904
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МАРКЕТИНГ РОЗКОШІ.pdf246,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.