Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7946
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСирота, Всеволод Маркович-
dc.contributor.authorСирота, Зоя Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-11-29T11:38:33Z-
dc.date.available2017-11-29T11:38:33Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7946-
dc.description.abstractУ статті розглянуто педагогічну стратегію «від дитини до мистецтва у процесі творчого розвитку молодших школярів. Теоретично обґрунтовано інтеграцію у мистецькій освіті як пріоритетний орієнтир її подальшого становлення. Визнано, що творчість є важливою умовою і засобом формування у школярів здібностей образного світосприймання, а молодший шкільний є базовим у художньо- творчій діяльності учнів. Доведено, що творчість сприяє більш глибокому засвоєнню матеріалу і розвитку художніх здібностей дітей. Відповідно до теорій розвитку творчої особистості досліджено і визначено, що процес формування творчих якостей учнів буде більш ефективним на основі інтеграції різних видів художньо-творчої діяльності дітей у мистецькій освіті.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;371,134-
dc.subjectпедагогічна стратегіяuk
dc.subjectінтегративний процес-
dc.subjectтворчий розвиток-
dc.subjectтворча імпровізація-
dc.titleПЕДАГОГІЧНА СТРАТЕГІЯ «ВІД ДИТИНИ ДО МИСТЕЦТВА» В ІНТЕГРАЦІЙНОМУ ПРОЦЕСІ ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedogogichna strategia.pdf305,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.