Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7946
Title: ПЕДАГОГІЧНА СТРАТЕГІЯ «ВІД ДИТИНИ ДО МИСТЕЦТВА» В ІНТЕГРАЦІЙНОМУ ПРОЦЕСІ ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Authors: Сирота, Всеволод Маркович
Сирота, Зоя Миколаївна
Keywords: педагогічна стратегія
інтегративний процес
творчий розвиток
творча імпровізація
Issue Date: 2017
Series/Report no.: УДК;371,134
Abstract: У статті розглянуто педагогічну стратегію «від дитини до мистецтва у процесі творчого розвитку молодших школярів. Теоретично обґрунтовано інтеграцію у мистецькій освіті як пріоритетний орієнтир її подальшого становлення. Визнано, що творчість є важливою умовою і засобом формування у школярів здібностей образного світосприймання, а молодший шкільний є базовим у художньо- творчій діяльності учнів. Доведено, що творчість сприяє більш глибокому засвоєнню матеріалу і розвитку художніх здібностей дітей. Відповідно до теорій розвитку творчої особистості досліджено і визначено, що процес формування творчих якостей учнів буде більш ефективним на основі інтеграції різних видів художньо-творчої діяльності дітей у мистецькій освіті.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7946
Appears in Collections:Факультет мистецтв

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pedogogichna strategia.pdf305,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.