Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7957
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартинюк, Михайло Тадейович-
dc.contributor.authorДекарчук, Марина Вадимівна-
dc.contributor.authorХитрук, Валентин Іванович-
dc.date.accessioned2017-11-29T13:40:47Z-
dc.date.available2017-11-29T13:40:47Z-
dc.date.issued2017-11-29-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7957-
dc.description.abstractРеалізація пропоноаної авторами інноваційної системи підготовки вчителів є одним із визначальних чинників забезпечення сучасної загальноосвітньої школи висококваліфікованим фахівцем-педагогом природничого профілю, створюють умови для особистісного становлення молодої людиниҐ яка обрала освіту в якості сфери її полальшого життєвої діяльності, сприятиме вирішення ряду інших важливих соціальних проблем, зокрема формування в молодого фахівця-педагога бажання будувати свою професійну кар'єру в галузі освіти, тощо.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінтеграція, природничі дисципліни, "Концепція нової української школи"uk
dc.titleПроблеми фундаментальної підготовки вчителя природничих дисциплін на засадах галузевої інтеграціїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник Таврійський.pdf1,76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.