Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7957
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мартинюк, Михайло Тадейович | - |
dc.contributor.author | Декарчук, Марина Вадимівна | - |
dc.contributor.author | Хитрук, Валентин Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-29T13:40:47Z | - |
dc.date.available | 2017-11-29T13:40:47Z | - |
dc.date.issued | 2017-11-29 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7957 | - |
dc.description.abstract | Реалізація пропоноаної авторами інноваційної системи підготовки вчителів є одним із визначальних чинників забезпечення сучасної загальноосвітньої школи висококваліфікованим фахівцем-педагогом природничого профілю, створюють умови для особистісного становлення молодої людиниҐ яка обрала освіту в якості сфери її полальшого життєвої діяльності, сприятиме вирішення ряду інших важливих соціальних проблем, зокрема формування в молодого фахівця-педагога бажання будувати свою професійну кар'єру в галузі освіти, тощо. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | інтеграція, природничі дисципліни, "Концепція нової української школи" | uk |
dc.title | Проблеми фундаментальної підготовки вчителя природничих дисциплін на засадах галузевої інтеграції | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник Таврійський.pdf | 1,76 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.