Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7996
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубовик, Віталій Васильович-
dc.contributor.authorРахматуллаєва, Джаркин Рахматулаєвна-
dc.contributor.authorІшмурадова, Марзія Ішмурадовна-
dc.contributor.authorІшмурадова, Огулняз Ішмурадовна-
dc.date.accessioned2017-11-29T18:55:16Z-
dc.date.available2017-11-29T18:55:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7996-
dc.description.abstractУ статті висвітлено переваги використання інтерактивних електронних плакатів під час вивчення математичних дисциплін у педагогічних університетах. Розглянуто основні правила розробки інтерактивних плакатів, а також особливості використання електронних плакатів у навчальному процесі.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectІнтерактивний плакатuk
dc.subjectелектронний засіб навчанняuk
dc.subjectосвітні інноваціїuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ПЛАКАТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ST_UDPU.pdf125,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.