Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8001
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВозносименко, Дарія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-11-29T19:37:45Z-
dc.date.available2017-11-29T19:37:45Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВозносименко Д.А. Критерії готовності майбутніх вчителів математики до забезпечення валеологічного супроводу навчання /Д.А. Возносименко// Сучасна освіта та інтеграційні процеси: збірник наукових праць міжнародної науково-методичної конференції, 22-23 листопада 2017 року, м. Краматорськ, / під заг. ред. С. В. Ковалевського, д-ра техн. наук., проф. – Краматорськ : ДГМА, 2017. – С. 37-39uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8001-
dc.description.abstractУ статті висвітлено актуальність проблеми визначення критерій готовності майбутніх учителів математики до забезпечення валеологічного супроводу. Розкрито зміст поняття «готовність». Наведено основні критерії готовності майбутнього вчителя до забезпечення валеологічного супроводу навчання учнів математики.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДГМАuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378:51–051:613(043.2)-
dc.subjectготовністьuk
dc.subjectкритеріїuk
dc.subjectпідготовка вчителя математикиuk
dc.titleКРИТЕРІЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВАЛЕОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ НАВЧАННЯuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези_Возносименко.pdf332,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.